Hoe weet ik of mijn bestelling goed is ontvangen?

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is ontvangen?

 Als je een bestelling plaatst, ontvangt je van ons een bevestigingsmail. Als je deze niet hebt ontvangen, dan is je bestelling waarschijnlijk niet goed bij ons binnengekomen. Laat ons dit direct weten, dan helpen we je graag verder.

 

Je kan ons bereiken op de volgende manieren en tijden:

Bereikbaar via:

Onze klantenservice is bereikbaar tijdens de volgende openingstijden:
  • werkdagen van 09:00 tot 21:00 uur
  • zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur
  • zondag van 12:00 tot 17:00 uur

Was dit waardevol? Je koos "Ja" Je koos "Nee" Ja |  Nee (90% of other people think it was helpful)
Wij maken gebruik van cookies om het winkelen bij ons nog makkelijker te maken. Als u onze website bezoekt, gaat u akkoord met deze cookies - Lees meer - Verberg deze melding