Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Allereerst vinden wij het erg jammer dat je een klacht hebt. Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen. Je ontvangt van je klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen binnen 1-2 werkdagen inhoudelijk reageren. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw klacht of geschil voorleggen via het Europees ODR Platvorm via http://ec.europa.eu/consumers/odr/ en/of bij de Geschillencommisie via https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/webshop/.

 

Je kan ons bereiken op de volgende manieren en tijden:

Bereikbaar via:

Onze klantenservice is bereikbaar tijdens de volgende openingstijden:
  • Werkdagen van 08:30 tot 19:00 uur
  • Zaterdag van 08:30 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten
</p>